Ειδήσεις /Τεχνολογία - ΕπιστήμηΔημοσίευση: 16 Απριλίου 2019 09:20

Η NASA ανακάλυψε εξωπλανήτες στο μέγεθος της Γης

Το διαστημικό τηλεσκόπιο TESS ανακάλυψε ακόμη δύο εξωπλανήτες.

Το διαστημικό τηλεσκόπιο TESS (Transiting Exoplanets Survey Satellite) της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA), το οποίο είχε εκτοξευθεί πριν ένα περίπου χρόνο, ανακάλυψε δύο ακόμη εξωπλανήτες, από τους οποίους ο ένας έχει το μέγεθος περίπου της Γης, ενώ ο άλλος είναι πολύ μεγαλύτερος.

Συγκεκριμένα, ο πλανήτης HD 21749b, ο οποίος ακτίνα περίπου 2,7 φορές μεγαλύτερη και μάζα 23 φορές μεγαλύτερη της Γης, κινείται γύρω από ένα άστρο κάπως μικρότερο από τον Ήλιο (έχει το 80% της μάζας του), που βρίσκεται σε απόσταση 53 ετών φωτός από τον πλανήτη μας.

Ο εξωπλανήτης -η ύπαρξη του οποίου επιβεβαιώθηκε από το αμερικανικό Μαγγελανικό Τηλεσκόπιο στη Χιλή- χρειάζεται 36 μέρες για να ολοκληρώσει μια περιφορά γύρω από το άστρο του (η διάρκεια του έτους του). Εκτιμάται ότι έχει πυκνή ατμόσφαιρα, αλλά δεν είναι βραχώδης.

Ο δεύτερος εξωπλανήτης HD 21749c είναι πολύ μικρότερος, παρόμοιος με τη Γη. Είναι η πρώτη φορά που το TESS βρίσκει ένα πλανήτη με μέγεθος σαν της Γης.

Τηλεσκόπιο - Nasa - εξωπλανήτες

Ο εξωπλανήτης χρειάζεται μόνο οκτώ μέρες για να κάνει μια πλήρη περιφορά περί το άστρο του. Οι αστρονόμοι θα προσπαθήσουν να μάθουν περισσότερα για τη μάζα και τη σύνθεση αυτού του «γήινου» πλανήτη, κάτι όχι εύκολο λόγω του μικρού μεγέθους του.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη Νταϊάνα Ντράγκομιρ του Ινστιτούτου Αστροφυσικής και Διαστημικής Έρευνας του πανεπιστημίου ΜΙΤ, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστροφυσικής «The Astrophysical Journal Letters».

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΣυρία: Σε θέσεις μάχης τα τουρκικά στρατεύματα και οι δυνάμεις του ΆσαντΣήμερα 17:35 | Ειδήσεις

Φόβοι για γενικευμένη σύρραξη. Η Τουρκία δεν θα υποχωρήσει, διαμηνύει ο Ερντογάν. Κυρώσεις σε βάρος της Άγκυρας ετοιμάζουν ΕΕ και ΗΠΑ.

Αποστολή ΑΝΤ1 στα σύνορα Τουρκίας-Συρίας: Μαίνονται οι μάχες (βίντεο)Σήμερα 19:39 | Ειδήσεις

Ο Νικόλας Βαφειάδης μεταδίδει τις τελευταίες εξελίξεις από την πρώτη γραμμή του πυρός. Το παρασκήνιο της συμφωνίας Κούρδων-Άσαντ.

ΕΕ: Κυρώσεις στην Τουρκία λόγω των γεωτρήσεων στην κυπριακή ΑΟΖΣήμερα 15:45 | Ειδήσεις

Στην προετοιμασία «περιοριστικών μέτρων» προχωράει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Τι αποφάσισαν οι υπουργοί Εξωτερικών της ΕΕ.

Τραγωδία σε παιδικό σταθμό: Αγοράκι 2,5 ετών πνίγηκε από τροφήΣήμερα 16:00 | Ειδήσεις

Πατέρας του άτυχου παιδιού είναι ένας αστυνομικός. Τι αναφέρει η ανακοίνωση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νοτιοανατολικής Αττικής.

Χειροπέδες σε ληστή της σπείρας των χρηματοκιβωτίων (βίντεο)21:29Ταύρος καρφώνει με τα κέρατα του ταυρομάχο! (εικόνες)21:16Οινούσσες: Συγκλονίζουν οι περιγραφές στον ΑΝΤ1 των διασωθέντων από το ναυάγιο (βίντεο)21:03Ζάκυνθος: Εθελοντές καθάρισαν το “Ναυάγιο” και χόρεψαν “Ζορμπά” (βίντεο)20:50Καλεντερίδης στον ΑΝΤ1: τα σχέδια του Ερντογάν και η στάση του Πούτιν (βίντεο)20:38Εθνική Τράπεζα: “Πρωτοβουλία 1821-2021” - Η ιστορία έμπνευση για το μέλλον20:26Συρία: Στην πρώτη γραμμή του μετώπου οι Κούρδισσες μαχήτριες (βίντεο)20:14Αποστολή ΑΝΤ1 στα σύνορα Τουρκίας-Συρίας: Μαίνονται οι μάχες (βίντεο)20:02Με επενδυτές για ενέργεια και τηλεπικοινωνίες συναντήθηκε ο Μητσοτάκης19:50Συνταγματική η διαμεσολάβηση αποφάσισαν οι δικαστές19:37ΣΕΒ: προς τη λάθος κατεύθυνση οι φοροελαφρύνσεις19:24Τα “πράσινα” ζητήματα της συνάντησης Μητσοτάκη - WWF Ελλάς19:11Σαμοθράκη: Δέσμη μέτρων για την τουριστική ανάπτυξη του νησιού18:59“Αερομαχίες” με οπλισμένα μαχητικά στο Αιγαίο18:47Συρία: Σε θέσεις μάχης τα τουρκικά στρατεύματα και οι δυνάμεις του Άσαντ18:35“Γιούκερμαν” ξανά στο θέατρο Πορεία (εικόνες)18:22Εκστρατεία ενημέρωσης για τον αντιγριπικό εμβολιασμό από ΠΦΣ και ΕΣΗΕΑ (βίντεο)18:10Απαλλαγείτε από τον πόνο στη μέση με βελονισμό17:57Αλλεργία έπαθαν εκλογικοί αντιπρόσωποι στο Κόσοβο (εικόνες)17:44“Σκούπα” στο παρεμπόριο του Πειραιά17:33