Ειδήσεις /Τεχνολογία - ΕπιστήμηΔημοσίευση: 16 Απριλίου 2019 09:20

Η NASA ανακάλυψε εξωπλανήτες στο μέγεθος της Γης

Το διαστημικό τηλεσκόπιο TESS ανακάλυψε ακόμη δύο εξωπλανήτες.

Το διαστημικό τηλεσκόπιο TESS (Transiting Exoplanets Survey Satellite) της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA), το οποίο είχε εκτοξευθεί πριν ένα περίπου χρόνο, ανακάλυψε δύο ακόμη εξωπλανήτες, από τους οποίους ο ένας έχει το μέγεθος περίπου της Γης, ενώ ο άλλος είναι πολύ μεγαλύτερος.

Συγκεκριμένα, ο πλανήτης HD 21749b, ο οποίος ακτίνα περίπου 2,7 φορές μεγαλύτερη και μάζα 23 φορές μεγαλύτερη της Γης, κινείται γύρω από ένα άστρο κάπως μικρότερο από τον Ήλιο (έχει το 80% της μάζας του), που βρίσκεται σε απόσταση 53 ετών φωτός από τον πλανήτη μας.

Ο εξωπλανήτης -η ύπαρξη του οποίου επιβεβαιώθηκε από το αμερικανικό Μαγγελανικό Τηλεσκόπιο στη Χιλή- χρειάζεται 36 μέρες για να ολοκληρώσει μια περιφορά γύρω από το άστρο του (η διάρκεια του έτους του). Εκτιμάται ότι έχει πυκνή ατμόσφαιρα, αλλά δεν είναι βραχώδης.

Ο δεύτερος εξωπλανήτης HD 21749c είναι πολύ μικρότερος, παρόμοιος με τη Γη. Είναι η πρώτη φορά που το TESS βρίσκει ένα πλανήτη με μέγεθος σαν της Γης.

Τηλεσκόπιο - Nasa - εξωπλανήτες

Ο εξωπλανήτης χρειάζεται μόνο οκτώ μέρες για να κάνει μια πλήρη περιφορά περί το άστρο του. Οι αστρονόμοι θα προσπαθήσουν να μάθουν περισσότερα για τη μάζα και τη σύνθεση αυτού του «γήινου» πλανήτη, κάτι όχι εύκολο λόγω του μικρού μεγέθους του.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη Νταϊάνα Ντράγκομιρ του Ινστιτούτου Αστροφυσικής και Διαστημικής Έρευνας του πανεπιστημίου ΜΙΤ, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστροφυσικής «The Astrophysical Journal Letters».

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΤσίπρας: ο λαός θα δώσει απάντηση στο ψέμα και την απάτηΧθες 23:00 | Ειδήσεις

«Στην Ελλάδα θα διοικούν οι πολλοί και θα υπακούνε οι λίγοι», τόνισε, από τη Λάρισα, ο Αλέξης Τσίπρας.

Σάλος για την επίθεση με μπογιές του Ρουβίκωνα στην ΒουλήΧθες 17:02 | Ειδήσεις

Μέλη του Ρουβίκωνα, χωρίς καμία ενόχληση, έφτασαν στο κτήριο της Βουλής και το βανδάλισαν. Βίντεο από την επίθεση. Διατάχθηκε ΕΔΕ. Σφοδρές αντιδράσεις από τα κόμματα.

Συγκρούσεις και χημικά στην πορεία για τον Κουφοντίνα (εικόνες)Χθες 20:19 | Ειδήσεις

Αστυνομικοί εναντίον διαδηλωτών υπέρ του αρχιεκτελεστή της 17Ν…

Μέι: νέα συμφωνία για το BrexitΧθες 19:07 | Ειδήσεις

Η Βρετανίδα Πρωθυπουργός, υπογράμμισε ότι αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία για να εφαρμοστεί η απόφαση του δημοψηφίσματος, αλλά άφησε «ανοιχτή πόρτα» για τη διενέργεια δεύτερου.

Ζώδια: οι προβλέψεις της Τετάρτης06:18Καιρός: συννεφιά, τοπικές βροχές και αφρικάνικη σκόνη την Τετάρτη06:06Αποθέωση στα διεθνή ΜΜΕ για την Ελένη Φουρέιρα (βίντεο)23:59“Χρυσή” επέτειος με πολιτικό γάμο για την Ελένη Γερασιμίδου (βίντεο)23:47Απείλησε με ανατίναξη αεροπλάνου για να μην τον επισκεφθούν οι γονείς του!23:36Η εορτάζουσα Έλενα Κουντουρά στο “Πρωινό” (βίντεο)23:24Μεταμόσχευση τεχνητής καρδιάς σε κοριτσάκι 10 ετών (βίντεο)23:13Τσίπρας: ο λαός θα δώσει απάντηση στο ψέμα και την απάτη23:02Ανησυχούν οι επιστήμονες από τις συχνές “επισκέψεις” της αφρικανικής σκόνης (βίντεο)22:49Τσακαλώτος: θα πείσουμε την ΕΕ για θετικά μέτρα και αφορολόγητο22:38Διαμαρτυρία στην Ίμβρο για την δολοφονία του ηλικιωμένου Έλληνα (βίντεο)22:24Υποδιοικητής ΤτΕ: πρόκληση για την Ελλάδα η ανάπτυξη πάνω από 2%22:11Αποκλειστικές εικόνες από την “απόβαση” οχημάτων του αμερικανικού στρατού στην Αλεξανδρούπολη (βίντεο)21:57“Λουκέτο” στην εντατική του ΝΙΜΤΣ λόγω… έλλειψης γιατρών21:43Το debate Κουρουμπλή – Ασημακοπούλου στον ΑΝΤ121:29Καμμένος στον ΑΝΤ1: η χώρα έχει ανάγκη από μια Κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας21:16Κυμπουρόπουλος στον ΑΝΤ1: πρωτόγνωρο το κύμα εκτίμησης που εισπράττω από τους πολίτες (βίντεο)21:03To debate Παπαδημούλη- Σπυράκη – Παπανδρέου στον ΑΝΤ120:49“Πνίγεται” στα χρέη ο Τζέιμι Όλιβερ20:36Συγκρούσεις και χημικά στην πορεία για τον Κουφοντίνα (εικόνες)20:24