Ειδήσεις /Υγεία - Περιβάλλον /

Proxima b

Δημοσίευση: 25 Αυγούστου 2016 08:10

Επιστήμονες εντόπισαν δεύτερη... Γη!

Πρόκειται για εξωπλανήτη που ενδεχομένως να αποτελεί τον πιο κοντινό πλανήτη, ικανό να φιλοξενήσει ζωή. Τι αναφέρουν οι επιστήμονες του Ευρωπαϊκού Νότιου Αστεροσκοπείου.

AP - ESO - Proxima b - πλανήτης

Την ανακάλυψη ενός εξωπλανήτη που θεωρούν δεύτερη Γη ανακοίνωσαν ότι ανακάλυψαν επιστήμονες του Ευρωπαϊκού Νότιου Αστεροσκοπείου.

Πρόκειται για τον εξωπλανήτη Proxima b, η τροχιά του οποίου βρίσκεται εντός της «κατοικίσιμης ζώνης» του Εγγύτατου του Κενταύρου που είναι το πλησιέστερο άστρο έξω από το ηλιακό μας σύστημα. Αυτό σημαίνει ότι ενδεχομένως αποτελεί τον πιο κοντινό πλανήτη ικανό να φιλοξενήσει ζωή.

Ο Proxima b είναι μάλιστα και λίγο μεγαλύτερος από τον πλανήτη Γη, ενώ θα μπορούσε να διαθέτει νερό σε υγρή μορφή, καθώς οι έμμεσες μετρήσεις της επιφανειακής του θερμοκρασίας είναι ενδεικτικές για κάτι τέτοιο. Ωστόσο, οι συνθήκες πάνω στον Proxima b παραμένουν άγνωστες.

Η πρόσφατη ανακάλυψη έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά σημαντικών ανακαλύψεων στις οποίες έχει προβεί ο διεθνής οργανισμός αστρονομικής έρευνας ESΟ τις τελευταίες δεκαετίες, όπως την ανακάλυψη του απομακρυσμένου γαλαξία Abel 1835 IR1916, τον εντοπισμό πληθώρας άλλων εξωπλανητών και τη συλλογή δεδομένων από το κέντρο του Γαλαξία μας.

Στον ESO συμμετέχουν 16 ευρωπαϊκά κράτη (ενδεικτικά Γερμανία, Βέλγιο, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο αλλά όχι η Ελλάδα). Από το 1964 που ιδρύθηκε, το ESO έχει κατασκευάσει στο νότιο ημισφαίριο μερικά από τα μεγαλύτερα και πλέον τεχνολογικά προηγμένα τηλεσκόπια του πλανήτη, όπως το VLT και το Atacama Large Millimetre Array.

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΚορονοϊός: δεκάδες θάνατοι και 2759 νέα κρούσματα την ΠέμπτηΣήμερα 17:14 | Ειδήσεις

Προβληματισμός από τις εκατοντάδες νέες εισαγωγές στα νοσοκομεία. Δυσθεώρητος ο αριθμός των ασθενών με μηχανική υποστήριξη. Αναλυτικά τα στοιχεία από τον ΕΟΔΥ.

Κορονοϊός - Πάσχα: Το “μπλόκο” για συνωστισμό στα τραπέζια και μαζική έξοδοΣήμερα 11:20 | Ειδήσεις

Τι θα ισχύσει για τις διαπεριφερειακές και τις διαδημοτικές μετακινήσεις. Πότε θα ανοίξει η πλατφόρμα για τον εμβολιασμό της ηλικιακής ομάδας 40-49.

Μητσοτάκης: Αυτό που θα συμβεί στην οικονομία, θα μοιάζει με τέλος πολέμουΣήμερα 21:58 | Ειδήσεις

Νέα έκκληση του Πρωθυπουργού προς όσους δεν έχουν εμβολιαστεί κατά της COVID-19. Τι είπε για τις φοροελαφρύνσεις και τα ελληνοτουρκικά.

Δίκη για φονικό στα Ανώγεια: Ισόβια στον Μανώλη ΚαλομοίρηΣήμερα 20:26 | Τοπικά Νέα

Το δικαστήριο δεν αναγνώρισε ελαφρυντικά στον κατηγορούμενο.

Γιώργος Χρανιώτης: Αγκαλιά με τον γιο του μετά την περιπέτεια με τον κορονοϊό (εικόνα)23:04Digea: δεύτερη ψηφιακή μετάβαση στη Μεσσηνία22:54Λειτουργούσαν πλήρως οργανωμένο φυτώριο κάνναβης στη Λυκόβρυση (βίντεο)22:42Πάσχα: Η Μαρία Κορινθίου θα ερμηνεύσει τον Επιτάφιο Θρήνο22:29Κορονοϊός: Πού θα γίνουν δωρεάν rapid test την Παρασκευή22:17Μητσοτάκης: Αυτό που θα συμβεί στην οικονομία, θα μοιάζει με τέλος πολέμου22:05Στα “χέρια” του ΣΔΟΕ πάνω από 4 τόνοι κατεργασμένης κάνναβης (εικόνες)21:56Ντάνη Γιαννακοπούλου: Ο ρόλος στον “Ήλιο” και όσα δεν ξέρουμε για εκείνη21:43Λυρίδες: κορυφώνεται το φαινόμενο με τα πρώτα πεφταστέρια της Άνοιξης21:30Lockdown - Γυμναστήρια: Σε απόγνωση οι ιδιοκτήτες (βίντεο)21:18Κωνσταντίνος Φίλης για Τουρκία: Αλλάζουν οι κανόνες του “παιχνιδιού” (βίντεο)21:05Κηφισιά: 17χρονοι έκλεβαν με την απειλή μαχαιριού άλλους ανήλικους 20:54Bestofyou.gr: Το σύγχρονο site ευεξίας που θα γίνει η αγαπημένη σας συνήθεια20:42Δίκη για φονικό στα Ανώγεια: Ισόβια στον Μανώλη Καλομοίρη20:29Κατασκοπεία στην Κω: η απόφαση για τον κατηγορούμενο20:18Ενεργειακή αναβάθμιση κτηρίων: Δικαιούχοι και προϋποθέσεις για τη μείωση φόρων20:06Λαζάρου: Το Μπάκιγχαμ ζήτησε τις συνταγές για το γεύμα που ετοίμασα στον Κάρολο19:54Πάσχα στο χωριό: Χωρίς τα εγγόνια το γιορτινό τραπέζι (βίντεο)19:43Σκαρμούτσος για Εστίαση στον ΑΝΤ1: Εβδομάδα τρέλας για να προλάβουμε 19:31Δώρο Πάσχα: Σε δύο δόσεις η καταβολή του σε εργαζόμενους με αναστολή19:19