Χαλκιδική
Δημοσίευση: 14 Μαΐου 2015 15:36Έστειλαν Βρετανούς σε πολυτελές… γιαπί στην Χαλκιδική (Βίντεο)
Το γύρο του διαδικτύου κάνει η περιπέτεια των Βρετανών τουριστών οι οποίοι έκλεισαν μέσω εταιρείας πακέτο διακοπών στην Χαλκιδική και όταν έφτασαν το ξενοδοχείο πέντε αστέρων το ξενοδοχείο απλά δεν υπήρχε!
Σύμφωνα με την Daily Mail, που δημοσίευσε το θέμα, οι τουρίστες περίμεναν να χαλαρώσουν στο Blue Lagoon Princess κι όταν έφτασαν εκεί το μόνο που είδαν ήταν το γιαπί του ξενοδοχείου.
Σωροί χωμάτων και εκσκαφείς ήταν στο σημείο που υποτίθεται ότι θα έβρισκαν τον μικρό τους παράδεισο.
Οι Βρετανοί εξοργίστηκαν και εξέφρασαν την αγανάκτησή τους στα social media.
«Το υποτίθεται όλοκαίνουργιο, πέντε αστέρων ξενοδοχείο που κλείσαμε είναι η απόλυτη ντροπή!!!» γράφει ο Τζες Γουντχάουζ από το Ντέρμπισάιρ και συνεχίζει: «Μας είχαν διαβεβαιώσει ότι το ξενοδοχείο θα είναι έτοιμο, όμως υπάρχουν σοβαρά θέματα υγιεινής και ασφάλειας. Αυτό το ξενοδοχείο δεν έπρεπε να έχει ακόμα ανοίξει. Αποφύγετέ το!!!».
Ο Σαμ Πασκόι, ένας άλλος επισκέπτης, γράφει:
«Φτάσαμε στο Blue Lagoon Princess για να περάσουμε μήνα μέλιτος, μόνο που το ξενοδοχείο είναι εργοτάξιο. Είχαμε κλείσει δωμάτιο με θέα θάλασσα και τζακούζι κι αφού περιμέναμε έξι ώρες, μας ενημέρωσαν ότι δεν θα είναι έτοιμη μέχρι την επόμενη εβδομάδα! Στο τέλος, κι ύστερα από σχεδόν μια μέρα ταξιδιού (μαζί με το εννιά μηνών μωρό μας) μας μετέφεραν σε άλλο ξενοδοχείο».
Οι επισκέπτες απευθύνονται με οργή στο πρακτορείο Thomson, διερωτωμένοι: «Γιατί στέλνετε κόσμο σε αυτό το ξενοδοχείο, αφού δεν έχει ακόμα τελειώσει. Είναι ντροπή...».
Ένας από τους τουρίστες ο Ρομπ Ορ δήλωσε στην Daily Mail:
«Παντού υπήρχαν χαλίκια και βαριά μηχανήματα. Τα δωμάτια δεν είχαν πόρτες και παντού υπήρχαν εργάτες, οι οποίοι μάλιστα τοποθετούσαν οροφή στο εστιατόριο».
Εν τέλει η οικογένειά του μεταφέρθηκε σε άλλο ξενοδοχείο, χάρη στη βοήθεια του μάνατζερ του Blue Lagoon Princess, ενώ το πρακτορείο Thomson από τις 900 λίρες που είχαν πληρώσει, τους επέστρεψε μόλις τις 148.
Σύμφωνα πάντως με το δημοσίευμα, η Thomson συνεχίζει και στέλνει πελάτες στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο, ενώ τους υπόσχεται υπερπολυτελή διαμονή.
Η εταιρεία πάντως, έβγαλε ανακοίνωση ζητώντας συγγνώμη σε όσους πελάτες ταλαιπωρήθηκαν.