“Καβγάς” για το… ζεστό νερό στο ΣΕΦ
Με ανακοίνωσή της, η διοίκηση του Σταδίου Ειρήνη και Φιλίας, απαντά πως «το ΣΕΦ είχε ζεστό νερό», μετά από δημοσιεύματα που ανέφεραν πως η αποστολή της Μπάγερν Μονάχου έφυγε το βράδυ της Τρίτης (19/3) μετά τον αγώνα με τον Ολυμπιακό, χωρίς να κάνουν ντουζ οι παίκτες, καθώς το ζεστό νερό αργούσε να έρθει. «Η αποστολή της Μπάγερν εξέφρασε παράπονα στον Ολυμπιακό, ο οποίος την ενημέρωσε ότι δεν τίθεται θέμα τεχνικού προβλήματος, απλώς απαιτούνται λίγα λεπτά έως ότου αρχίσει η ροή του ζεστού νερού. Ωστόσο, η γερμανική ομάδα, σε αντίθεση με όλες τις άλλες φιλοξενούμενες ομάδες στο παρελθόν επέλεξε να αποχωρήσει,» διευκρινίζει στη σχετική ανακοίνωσή της η διοίκηση του ΣΕΦ.
Η σχετική ανακοίνωση της διοίκησης του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας αναφέρει: «Από χθες αναπαράγονται ψευδή, ανυπόστατα και φυσικά ανυπόγραφα δημοσιεύματα, τα οποία αναφέρουν ότι η ομάδα της Μπάγερν Μονάχου, η οποία ήταν φιλοξενούμενη του Ολυμπιακού για την 27η αγωνιστική της Euroleague, αποχώρησε από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας μετά τη χθεσινή αναμέτρηση (19/03), επειδή δεν υπήρχε ζεστό νερό και ως εκ τούτου δεν υπήρχε δυνατότητα να κάνουν ντουζ οι παίκτες.
Η διοίκηση του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, διευκρινίζει ότι η ΚΑΕ Ολυμπιακός, η οποία είναι υπεύθυνη για τα αποδυτήρια του Σταδίου, ουδέποτε ενημέρωσε την αρμόδια τεχνική υπηρεσία του ΣΕΦ, η οποία βρίσκεται επί ποδός ανά πάσα στιγμή, όταν υπάρχει αθλητική δραστηριότητα στο Στάδιο, για σχετικό πρόβλημα.
Άλλωστε, το γεγονός ότι τα δημοσιεύματα είναι απολύτως ανυπόστατα επιβεβαιώνεται από την απρόσκοπτη χρήση των αποδυτηρίων από την αποστολή του Ολυμπιακού μετά τη λήξη του αγώνα.
Η αποστολή της Μπάγερν εξέφρασε παράπονα στον Ολυμπιακό, ο οποίος την ενημέρωσε ότι δεν τίθεται θέμα τεχνικού προβλήματος, απλώς απαιτούνται λίγα λεπτά έως ότου αρχίσει η ροή του ζεστού νερού. Ωστόσο, η γερμανική ομάδα, σε αντίθεση με όλες τις άλλες φιλοξενούμενες ομάδες στο παρελθόν επέλεξε να αποχωρήσει».