Χιλιάδες καταγγελίες στην ιστοσελίδα kathimerinotita.gov.gr του Φλαμπουράρη
Περισσότερες από 2.250 υποθέσεις έχουν υποβληθεί έως και σήμερα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους, κυρίως στην επαφή με τις κρατικές δομές.
Σε Δελτίο Τύπου του υπουργού Επικρατείας, Αλέκου Φλαμπουράρη, για τον απολογισμό της λειτουργίας της ιστοσελίδας Kathimerinotita.gov.gr, αναφέρονται περιπτώσεις ζητημάτων που τέθηκαν υπόψη και επιλύθηκαν. Ενδεικτικά σημειώνεται:
-Κατόπιν συνεννόησης με το υπουργείο Υγείας, όλα τα φαρμακεία των δημόσιων νοσοκομείων είναι υποχρεωμένα να χορηγούν σκευάσματα στους δικαιούχους ασθενείς που διαθέτουν ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ανεξάρτητα από το νοσηλευτικό ίδρυμα που εκδόθηκαν.
-Μεταφέρθηκαν, ακόμη, στο ίδιο υπουργείο οι δεκάδες παραινέσεις που δέχτηκε η Ομάδα Καθημερινότητας αναφορικά με την ελλιπή εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου. Κατόπιν τούτου, εκδόθηκε από τον αρμόδιο υπουργό Υγείας αναλυτική σχετική εγκύκλιος για την τήρηση του μέτρου.
-Επίσης, μετά από σχετική αναφορά που έγινε από πολίτη ότι σε ταμείο υποκαταστήματος εξυπηρέτησης καταναλωτών της ΕΥΔΑΠ δεν υπήρχε συσκευή POS για πληρωμή λογαριασμών με χρεωστική κάρτα, η εταιρεία φρόντισε να τοποθετήσει άμεσα μηχάνημα, όχι μόνο στο συγκεκριμένο ταμείο, αλλά και σε όσα ταμεία διαπιστώθηκαν ελλείψεις.
-Παράλληλα, επισπεύθηκε η έκδοση ΦΕΚ για τη διεκπεραίωση μίας σειράς ζητημάτων που απαιτούσαν την υπογραφή αρμοδίων παραγόντων (όπως, για παράδειγμα, η παροχή εξουσιοδότησης στις κατά τόπους Γενικές Διευθύνσεις Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, προκειμένου να υπογράψουν τις άδειες χειριστών μηχανημάτων έργου).
Όπως υπογραμμίζεται, «αυτήν την περίοδο εντατικοποιείται η συνεργασία μας με το σύνολο των υπουργείων, ούτως ώστε να οδηγούμαστε το ταχύτερο δυνατό στην αρτιότερη διευθέτηση των υποθέσεων που υποβάλλονται στην πλατφόρμα».
«Η προσπάθεια της Ομάδας Καθημερινότητας να βρίσκεται δίπλα στον πολίτη συνεχίζεται», τονίζεται.