ΔΕΔΔΗΕ
Δημοσίευση: 09 Σεπτεμβρίου 2015 14:12ΔΕΗ: Οι καταναλωτές μπορούν να δίνουν μόνοι τους τις ενδείξεις του μετρητή
Ο ΔΕΔΔΗΕ ανακοινώνει ότι οι καταναλωτές όλης της χώρας θα μπορούν στο εξής να αναγγέλλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής (προγραμματισμένης) καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500.
Πρόκειται για τις περιπτώσεις που η τακτική (προγραμματισμένη) λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν κατέστη δυνατή, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).
Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19.00, είτε την επομένη ημέρα μέχρι τις 10.00.
Η καινοτομία αυτή αναμένεται να απαλλάξει τους καταναλωτές από πολλά προβλήματα και «φουσκωμένους» λογαριασμούς που συνεπαγόταν η μη καταμέτρηση στις τακτές ημερομηνίες που προβλέπονται.