NISSAN
Δημοσίευση: 17 Δεκεμβρίου 2014 21:00Ανακαλούνται αυτοκίνητα NISSAN
Πρόγραμμα ανάκλησης συνολικά 6.686 αυτοκινήτων έχει θέσει σε εφαρμογή η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα.
Αφορά μοντέλα Micra (K13), ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22)
Ειδικότερα :
α) Μοντέλο Micra (K13). Η ανάκληση αφορά 698 οχήματα, παραγωγής από 27/5/2010 έως 31/7/2012, στα οποία υπάρχει πιθανότητα εμφάνισης αστοχίας στον αερόσακο του οδηγού. Συγκεκριμένα, σε περίπτωση ενεργοποίησης του αερόσακου μπορεί, λόγω μη σωστής συναρμολόγησης του αναφλεκτήρα του αερόσακου, να δημιουργηθεί μεγαλύτερη από την επιτρεπόμενη πίεση στο εσωτερικό του αναφλεκτήρα με αποτέλεσμα αυτός να ραγίσει ή να σπάσει.
β) Μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22). Η ανάκληση αποτελεί επέκταση παλιότερης ενέργειας (σχετικά Δελτία Τύπου στις 12/04/2013 και 1/7/2014) και στην Ελληνική αγορά αφορά επιπλέον 5988 οχήματα. Οι περίοδοι παραγωγής αναπροσαρμόζονται ως ακολούθως:
* ALMERA (N16): παραγωγή από 22/5/2001 έως 31/12/2003,
* ALMERA TINO (V10): παραγωγή από 22/8/2001 έως 31/12/2003,
* TERRANO II (R20): παραγωγή από 6/1/2003 έως 28/2/2004,
* PATROL (Y61): παραγωγή από 19/2/2001 έως 25/12/2003,
* X-TRAIL (T30): παραγωγή από 2/7/2001 έως 25/12/2003 και
* PICK-UP (D22): παραγωγή από 24/4/2001 έως 25/12/2003.
Yπάρχει περίπτωση οι αναφλεκτήρες του αερόσακου συνοδηγού σε κάποια από τα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα να έχουν κατασκευαστεί εκτός των εργοστασιακών προδιαγραφών. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να δημιουργηθεί υψηλότερη του προβλεπόμενου πίεση στο εσωτερικό του αερόσακου κατά την εκτόνωση του με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση της βάσης στήριξής του.
Oι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και, εφόσον χρειαστεί, διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.