Φλαμπουράρης: περαιωμένο το 72,1% των υποθέσεων στον 1 χρόνο του kathimerinotita.gov.gr
Ένα χρόνο λειτουργίας συμπληρώνει αύριο, 9 Φεβρουαρίου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να καταθέτουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά στις σχέσεις τους με τους δημόσιους φορείς.
Το τελευταίο δωδεκάμηνο καταχωρήθηκαν συνολικά στο σύστημα περίπου 8.000 υποθέσεις, εκ των οποίων το 72,1% έχει ήδη περαιωθεί σε συνεργασία με τα συναρμόδια κάθε φορά υπουργεία, ενώ το 18,8% βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας.
Από τις περαιωμένες υποθέσεις, το 40,8% είχε θετική έκβαση για τον ενδιαφερόμενο, το 21,1% γενικεύτηκε και εξυπηρέτησε το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, το 18,8% μετουσιώθηκε σε πρόταση/υπόδειξη ορθότερης λειτουργίας των δημοσίων υπηρεσιών, το 13,9% είχε αρνητική έκβαση, ενώ το 5,4% απαίτησε νομοθετική πρωτοβουλία με σημαντικότερες τη διαγραφή βεβαιωμένων χρεών από τις Δ.Ο.Υ. σε ανασφάλιστους ασθενείς για νοσηλεία σε δημόσια νοσοκομεία και την υπερψήφιση της τροπολογίας 1409/44 του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την Υπηρεσίες Κοινωνικής Ωφέλειας που διορθώνει την αδικία που αφορούσε την απουσία κλιμακωτής χρέωσης της ημερήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος.
Σε μήνυμα του, ο Υπουργός Επικρατείας, Αλέκος Φλαμπουράτης τονίζει «συνεχίζουμε την προσπάθεια έχοντας πάντα ως γνώμονα την προώθηση λύσεων που θα συμβάλλουν στην βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων των πολιτών!»