Επίθεση της αντιπολίτευσης για την Ιόνια Οδό
Βολές κατά του Πρωθυπουργού για όσα είπε αναφορικά με τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους στην τελετή εγκαινίων της Ιονιας Οδού εξαπέλυσαν τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Από τα Ιωάννινα, ο Κωστής Χατζηδάκης δήλωσε «σήμερα, έχουμε δύο εικόνες: Από τη μια πλευρά η εικόνα της Ελλάδας που προχωρεί, που κατασκευάζει έργα τα οποία συμβάλλουν σε μια καλύτερη ζωή, συμβάλλουν στην ανάπτυξη. Έχω ζήσει από κοντά την εξέλιξη της Ιονίας Οδού και θυμάμαι πάντα τις δύσκολες διαπραγματεύσεις της περιόδου 2012 - 2013 ως αρμόδιος Υπουργός για την επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων. Τελειώνουν οι αυτοκινητόδρομοι αυτοί οι οποίοι ανήκουν πια σε όλους τους Έλληνες πολίτες».
Από την άλλη, είχαμε σήμερα εδώ και την Ελλάδα του λαϊκισμού, της μικροψυχίας, της αερολογίας. Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ σπεύδει να οικειοποιηθεί όλα τα έργα, όταν δεν τα είχε ψηφίσει στη Βουλή. Όταν υποδαύλιζε το κίνημα “Δεν πληρώνω”. Και σπεύδει να κάνει το μαύρο άσπρο, λέγοντας ο πρωθυπουργός και αρμόδιος Υπουργός ότι τάχα εξοικονομήθηκαν 700.000.000 ευρώ, ενώ ξέρουμε πως λόγω της καθυστέρησης που υπήρξε το πρώτο εννεάμηνο της Κυβέρνησης αυτής - με την περήφανη διαπραγμάτευση Τσίπρα - Βαρουφάκη και τα capital controls - οι εργολάβοι αξίωσαν και πήραν τελικά 500.000.000 ευρώ πανωπροίκι» συμπλήρωσε ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, καταλήγοντας «εν πάση περιπτώσει, κρατώ τη θετική πλευρά. Η Ελλάδα που προχωρεί θα νικήσει την Ελλάδα της μικροψυχίας και του λαϊκισμού. Μια καινούρια μέρα θα ξημερώσει σε αυτόν τον τόπο. Ο λαϊκισμός είναι κοντά στη δύση του».
ΚΚΕ: μπαγιάτικη και χρεοκοπημένη προπαγάνδα
«Όταν ο πρωθυπουργός επαναφέρει τη μπαγιάτικη και χρεοκοπημένη προπαγάνδα των «μεγάλων έργων», που χρησιμοποίησαν στο παρελθόν κατά κόρον οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, καταλαβαίνει κανείς πόσο μεγάλη απάτη είναι το αφήγημα της δήθεν “δίκαιης ανάπτυξης”», αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Περισσός.
Όπως σημειώνει το ΚΚΕ, «αυτό αποδεικνύει τόσο η σημερινή πραγματικότητα, όπου τα λαϊκά στρώματα συνεχίζουν να πληρώνουν πανάκριβα την κατασκευή και χρήση των οδικών αξόνων, με υπέρογκα διόδια, όσο και αυτή των προηγούμενων ετών, όπου τα λεγόμενα «μεγάλα έργα» ούτε ανάπτυξη προς όφελος του λαού εξασφάλισαν, ούτε την καπιταλιστική κρίση απέτρεψαν, ούτε την ανισομετρία από περιοχή σε περιοχή εξάλειψαν».
Ο Γιάννης Μανιάτης εκ μέρους της Δημοκρατικής Συμπαράταξης σε δήλωση του ανέφερε «για άλλη μια φορά ακραίος προπαγανδιστής ο κ. Τσίπρας. Μηδένισε το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων. Είπε ψέματα ότι το έργο της Ιόνιας Οδού ήταν έτοιμο κατά 50% το 2015, ενώ την περίοδο 2010-2014 ωρίμασε πάνω από 75%, ενώ τέλος «ξέχασε» ότι χάρισε με τη διαπραγμάτευσή του 500 εκατ. € στους εργολάβους. Σήμερα, παρά τις ιδεοληψίες, τις καταγγελίες, τις θεατρικές παραστάσεις «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» του Πρωθυπουργού και του κυβερνητικού θιάσου, οι Έλληνες πολίτες παίρνουν στα χέρια τους έναν εθνικό δρόμο υψηλών προδιαγραφών. Ένα εργαλείο ανάπτυξης των τοπικών κοινωνιών, της οικονομίας και της Ηπείρου ευρύτερα. Είναι σημαντικό που ο Πρωθυπουργός είναι σήμερα εδώ για να συνειδητοποιήσει αυτό που εμείς λέμε «Ανάπτυξη για όλους, ανάπτυξη με κοινωνικό πρόσημο», μακριά από υστερικούς και καρεκλοκεντρικούς εθνολαϊκισμούς. Ήρθε η ώρα να αφήσουμε πίσω τον παλαιοκομματισμό και να προχωρήσουμε μπροστά».
Το Ποτάμι: Πόσα εγκαίνια χωράει ένας δρόμος;
«H Ιόνια Οδός είναι αναμφισβήτητα ένα πολύ σημαντικό έργο για τη Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο. Η ολοκλήρωσή του θα αλλάξει τη ζωή των κατοίκων και θα δημιουργήσει νέα δεδομένα στην ανάπτυξη της περιοχής. Έργα τέτοιας εμβέλειας είναι υπόθεση πολλών κυβερνήσεων και πολλών υπουργών. Είναι πολιτική μικροψυχία η προσπάθεια απόλυτης οικειοποίησής τους και η πρόσκληση στα εγκαίνια μόνο κυβερνητικών στελεχών, λες και το έργο είναι αποκλειστική υπόθεση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Αλλά για τον κ. Τσίπρα αυτά είναι ψιλά γράμματα. Έφθασε στο σημείο να κάνει εγκαίνια στο ίδιο έργο δύο φορές. Μια λίγες μέρες πριν από το Πάσχα και μια τώρα. Κορδέλες δώστου να κόβει. Με τη φόρα που έχει πάρει είναι ικανός να κάνει εγκαίνια με το χιλιόμετρο», σημειώνει σε ανακοίνωση του Το Ποτάμι.