Εκστρατεία για την ανάδειξη της Θεσσαλίας ως τουριστικού οργανισμού (βίντεο)
Του Νίκου Ρογκάκου
Τον τουρισμό ως ένα ισχυρό όπλο για την ανάπτυξη της Θεσσαλίας, προβάλλουν οι φορείς της Περιφέρειας Θεσσαλίας από κοινού με τους μεγαλύτερους Οργανισμούς και επιχειρήσεις της χώρας, θέλοντας να αναδείξουν όχι μόνο την μοναδικότητα της περιοχής, αλλά και τον 12μηνο τουριστικό προορισμό της.
Έτσι, η λεγόμενη «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» προωθεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων το οποίο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Marketing Greece του ΣΕΤΕ και την Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Για πρώτη φορά, η αυθεντική Θεσσαλία ταξιδεύει στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο μέσα από μια ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής που αναδεικνύει την περιοχή, ως αυθεντικό τουριστικό προορισμό.
Η αυθεντική Θεσσαλία: Ταξιδεύει στην Ελλάδα και τον κόσμο
- Ανάδειξη του συνόλου του τουριστικού προϊόντος & τις ομορφιές της περιοχής
- Ολοκληρωμένο Σχέδιο Μάρκετινγκ
- Αναπτυξιακές δράσεις
- Στρατηγική ανάδειξη σε Ελλάδα και εξωτερικό
- Τουρισμός καθ΄όλη την διάρκεια του χρόνου
- Προβολή αξιών και παραδόσεων & την «Επιστροφή στις Ρίζες»
- 30 δημιουργικές εφαρμογές σε Ελληνικά & Αγγλικά
- Ψηφιακή μορφή του σχεδίου στο www.thessaly-tourism-plan.gr
Με τη μοναδική πλατφόρμα προβολής, η περιοχή τοποθετείται ως ένα εργόχειρο του χρόνου που έπλασε στο πέρασμά του τα τοπία, τους ανθρώπους, τους πολιτισμούς, τους μύθους. Είναι ένα κουβάρι από ιστορίες που υφαίνονται στον αργαλειό του χρόνου, ένας καμβάς πάνω στον οποίο ο χρόνος υφαίνει μια μοναδική ιστορία.
Το 2017 σηματοδοτεί έτος ενεργειών προβολής και υλοποίησης του Προγράμματος Εκπαίδευσης, για τους επαγγελματίες του τουρισμού της περιοχής, με στόχο την ποιοτική και λειτουργική αναβάθμιση της τουριστικής επιχειρηματικότητας.