LATEST NEWS
 
Οικονομία /Επιχειρήσεις /

Coca-Cola

Δημοσίευση: 24 Φεβρουαρίου 2017 16:04

Η Coca-Cola ανακοινώνει ότι συνεχίζει να επενδύει στη στρατηγική “One Brand”

Η καινοτόμος στρατηγική, σύμφωνα με την οποία διαφορετικά προϊόντα Coca-Cola ενώνονται κάτω από την ίδια μάρκα, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει επιλογές στους καταναλωτές.

Coca Cola - νέα συσκευασία

Η Coca-Cola ανακοινώνει την ενσωμάτωση όλων των προϊόντων Coca-Cola κάτω από την ίδια μάρκα. 

Με την αλλαγή αυτή, οι συσκευασίες - συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη - αλλά και όλες οι ενέργειες μάρκετινγκ και διαφήμισης θα παρουσιάζουν τη Coca-Cola ως μία μάρκα και τις παραλλαγές των προϊόντων σε θερμίδες και συστατικά ως διαφορετικές επιλογές προϊόντος της ίδιας μάρκας.

Έτσι, η νέα στρατηγική “One Brand” θα ενισχύσει την ενημέρωση και το ενδιαφέρον των καταναλωτών σχετικά με την ποικιλία επιλογών που προσφέρει η Coca-Cola, ενώ παράλληλα θα ενθαρρύνονται να επιλέξουν το προϊόν που ταιριάζει περισσότερο με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους.

Συνεχής καινοτομία 

Με την πάροδο του χρόνου, η Coca-Cola ανέπτυξε και διέθεσε στην αγορά νέα προϊόντα, για να προσφέρει στους καταναλωτές μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών τόσο σε θερμίδες και καφεΐνη, όσο  και σε μεγέθη συσκευασίας. Τις διαφορετικές αυτές επιλογές τις διέθεσε στην αγορά ως διαφορετικές μάρκες, όπως η Coca-Cola Light και η Coca-Cola Zero, με τη δική τους εμφάνιση, ταυτότητα και εκστρατείες μάρκετινγκ. Τώρα συνεχίζει να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις και τρόπο ζωής των καταναλωτών, παρουσιάζοντας όλα τα προϊόντα Coca-Cola, ως μία ενιαία μάρκα με διαφορετικές επιλογές.

Μία στρατηγική με επίκεντρο την ποικιλία επιλογών

Με τη νέα προσέγγιση, η Coca-Cola εστιάζει ακόμα περισσότερο στην ποικιλία επιλογών που αποτελεί πλέον κεντρικό στοιχείο της στρατηγικής της. Το κεντρικό μήνυμα επικοινωνίας «Νέα συσκευασία, ίδια απόλαυση! Διάλεξε την αγαπημένη σου!» και οι νέες συσκευασίες ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να επιλέξουν για εκείνους και την οικογένειά τους το προϊόν που ταιριάζει με τις προτιμήσεις και τον τρόπο ζωής τους.

Coca Cola - νέα συσκευασία

H Ντιάνα Μπίρμπα, Marketing Manager της Coca-Cola Hellas με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, ανέφερε σχετικά «η Coca-Cola αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένα και διαχρονικά brands στον κόσμο. Αλλά οι ανάγκες των καταναλωτών αλλάζουν και μαζί τους αλλάζουμε και εμείς. Για το λόγο αυτό, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε ποικιλία επιλογών στους καταναλωτές, ανάλογα με τον τρόπο ζωής, τις γευστικές προτιμήσεις και τις διατροφικές συνήθειες του καθενός, για να συνεχίσουν να απολαμβάνουν την αγαπημένη τους Coca-Cola, όποια και αν είναι αυτή. Σε αυτό το πλαίσιο, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε μεγαλύτερη έκθεση στα προϊόντα Coca-Cola με λιγότερες ή καθόλου θερμίδες, κάνοντάς τα περισσότερο ελκυστικά σε όλη την αγορά και βοηθώντας έτσι τους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές για αυτούς επιλογές».

Η νέα στρατηγική στην πράξη 

Η νέα στρατηγική “One-Brand” περιλαμβάνει μία σειρά από αλλαγές που αφορούν στη συσκευασία, την επικοινωνία και το marketing. Συγκεκριμένα:

Μάρκετινγκ και σχεδιασμός

  • Αντί να βλέπετε τέσσερις μεμονωμένες μάρκες (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light και Coca-Cola Zero Χωρίς Καφεΐνη), θα βλέπετε την εμβληματική μάρκα Coca-Cola να υποστηρίζει και τις τέσσερις επιλογές.
  • Κάθε κουτάκι και μπουκάλι Coca-Cola θα έχει τον ίδιο σχεδιασμό και ταυτότητα, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του χαρακτηριστικού Κόκκινου Δίσκου (red disk). Κάθε επιλογή προϊόντος της Coca-Cola θα ξεχωρίζει από τα διαφορετικά χρώματα, στο πάνω μέρος της συσκευασίας.

Coca Cola - νέα συσκευασία

Μεγαλύτερη προβολή των προϊόντων χωρίς θερμίδες

Η Coca-Cola συνεχίζει να βοηθάει όσους επιθυμούν να μειώσουν την πρόσληψη των θερμίδων και της ζάχαρης που λαμβάνουν από τα αναψυκτικά και αναλαμβάνει συγκεκριμένες δράσεις για τα προϊόντα της:

  • Στο τελικό πλάνο όλων των διαφημίσεων θα εμφανίζεται όλη η οικογένεια προϊόντων Coca-Cola, έτσι ώστε να είναι εμφανής η δυνατότητα επιλογής προϊόντων με ή χωρίς θερμίδες.
  • Τα προϊόντα χωρίς θερμίδες θα καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στα ράφια των καταστημάτων, ανεξάρτητα με το μερίδιο αγοράς που έχουν στην οικογένεια της Coca-Cola.
  • Επίσης, θα αυξηθεί –σχεδόν θα τριπλασιαστεί - η παρουσία των προϊόντων Coca-Cola χωρίς θερμίδες στις προωθητικές ενέργειες γευστικής δοκιμής (product sampling).
  • Τέλος, θα διατεθεί η νέα Coca-Cola Zero, με γεύση που προσεγγίζει ακόμα περισσότερο την υπέροχη γεύση της αυθεντικής Coca-Cola, αλλά χωρίς τη ζάχαρη.

Στο επίκεντρο και οι μικρότερες συσκευασίες

  • Ως αποτέλεσμα της στρατηγικής “One Brand”, θα δοθεί έμφαση στην προώθηση της ποικιλίας διαθέσιμων συσκευασιών - από το κουτάκι των 150ml, έως την οικογενειακή συσκευασία του 1,5 λίτρου - βοηθώντας τους καταναλωτές να κάνουν τις σωστές επιλογές για εκείνους και την οικογένειά τους.

 #TasteTheFeeling

ΕΝΟΤΗΤΕΣ Coca ColaCoca-Cola 3E
Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΕιδική Παροχή Μητρότητας: Οδηγός για νέες δικαιούχουςΣήμερα 12:37 | Ειδήσεις

12 ερωτήσεις - απαντήσεις για την Ειδική Παροχή Μητρότητας σε ελ. επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενες και αγρότισσες και για την μεταβίβαση του δικαιώματος στους πατέρες.

Χατζηδάκης: : Η λέξη - κλειδί για Ελλάδα και Ευρώπη είναι η ανταγωνιστικότηταΣήμερα 15:09 | Ειδήσεις

Ο υπουργός Οικονομίας παραχώρησε συνεντεύξεις στο Bloomberg και το CNBC. Τι δήλωσε για την ανάπτυξη στην Ελλάδα και την Ευρώπη, την οικονομική κρίση και την πιθανότητα επανεκλογής του Ντόναλντ Τραμπ. 

“Απάτητες παραλίες”: οι 198 περιοχές προστασίας στην ΕλλάδαΣήμερα 11:25 | Ειδήσεις

Σε ισχύ τέθηκε το πλαίσιο προστασίας, καθώς υπογράφηκε η ΚΥΑ με την οποία προσδιορίζονται οι 198 “Απάτητες παραλίες” ανά την χώρα.

“MyCoast”: η ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίεςΣήμερα 11:00 | Ειδήσεις

Που και πως μπορούν να γίνονται οι αναφορές για καταπάτηση αιγιαλού και παραλίας. Τι δηλώνει ο Κωστής Χατζηδάκης για το νέο θεσμικό πλαίσιο.


 

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Ιταλία: Εστιατόριο κερνάει μπουκάλι κρασί σε πελάτες...χωρίς κινητό!23:59Παγωτό με γεύση...G723:47Πλημμύρα στο Ντουμπάι: Ποιο είναι το κόστος των ζημιών23:34“I LOVE Σου Κου”: “Πλούσια” η θεματολογία του Σαββατοκύριακου23:21ΠΑΣΟΚ: Ποιοι είναι οι 8 νέοι ευρωβουλευτές του23:08Παναθηναϊκός – Περιστέρι: Δια πυρός και σιδήρου… οι γηπεδούχοι22:55Βόλος: Εκδήλωση του Κυμπουρόπουλου “τίναξαν” στον αέρα διαδηλωτές 22:41Πιερία: Απάτη σε βάρος ηλικιωμένης22:28Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε απότακτο αστυνομικό 22:14Missing Alert για την εξαφάνιση ανήλικου από δομή φιλοξενίας22:01Κακοκαιρία - Πήλιο: Βροχή και χαλαζόπτωση “χτυπούν” την περιοχή (εικόνες)21:47Βαρκελώνη: Ο Τσιτσιπάς πήρε το θρίλερ και συνεχίζει το σερί του στο χώμα21:34“Times” Λονδίνου: “Πώς η Ελλάδα στάθηκε ξανά στα πόδια της” 21:20Δίκη Τράμπ: Άντρας αυτοπυρπολήθηκε έξω από το δικαστήριο (βίντεο)21:07Κλειστός σταθμός του μετρό το Σαββατοκύριακο20:53Ολλανδία - Facebook: Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων καλεί την κυβέρνηση να μην το χρησιμοποιεί20:40Ενδοοικογενειακή βία - Θύμα μαρτυρά στον ΑΝΤ1: “Με χτυπούσε με μανία” (βίντεο)20:26Άγιοι Ανάργυροι: Τι ζητά η μητέρα της Κυριακής από τις Αρχές (βίντεο)20:13ΣΥΡΙΖΑ - Ευρωεκλογές: Ο Στέφανος Κασσελάκης παρουσιάσε το ευρωψηφοδέλτιο του κόμματος (βίντεο)19:59Δώρο Πάσχα στον ιδιωτικό τομέα: Πότε καταβάλλεται, πώς το υπολογίζετε19:45
00:22:38Ο Υφυπ. Εργασίας για τις συντάξεις, τα αναδρομικά και τις ρυθμίσεις οφειλών στα ασφαλιστικά ταμεία22-03-2019 09:12 
00:02:10 
Φτωχότεροι κάθε χρόνο γίνονται οι Έλληνες 21-03-2019 20:00
00:00:58 
Χαρίζουν στο Δημόσιο τα ακίνητα που κληρονομούν λόγω… φόρων 21-03-2019 19:59
00:05:12 
Επίδομα ενοικίου: χρήσιμος οδηγός με όλες τις απαντήσεις21-03-2019 07:28
00:02:06 
Αυξήσεις μόνο για τους …συνεπείς πελάτες της αποφάσισε η ΔΕΗ20-03-2019 20:43
00:04:35 
Τζαβέλα στον ΑΝΤ1: η ΕΕ θα έπρεπε να διαπραγματεύεται για τον αγωγό EastMed20-03-2019 20:56
00:01:50 
Φροντιστήρια, ξένες γλώσσες και ιδιαίτερα μαθήματα «απομυζούν» το εισόδημα των νοικοκυριών20-03-2019 20:44
00:01:45 
“Growth Awards 2019” από την Eurobank και την Grand Thorton 21-03-2019 20:46
00:01:41 
Τι θα σημάνει η μονομερής προώθηση του νέου πλαισίου για την πρώτη κατοικία20-03-2019 19:50
00:01:26 
Ξεκίνησαν οι εργασίες για την μεταμόρφωση του Σκορπιού σε πολυτελές resort 17-03-2019 20:44
00:02:10 
Προκλήσεις των Σκοπιανών με "μακεδονικό οίνο" σε μεγάλη Έκθεση Κρασιού, στην Γερμανία17-03-2019 20:03
00:00:45 
Νέα “καμπανάκια” από τον Γιάννη Στουρνάρα 16-03-2019 20:29
00:02:03 
Τελεσίγραφο του Μαξίμου στους Θεσμούς για το διάδοχο σχήμα του «νόμου Κατσέλη»20-03-2019 19:49
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο