LATEST NEWS
 
Οικονομία /ΕπιχειρήσειςΔημοσίευση: 23 Αυγούστου 2016 21:48

Ρούχα, ηλεκτρονικά και κοσμήματα αγοράζουν οι Έλληνες από ξένα e-shops

Βρετανία, Κίνα, ΗΠΑ και Γερμανία ψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων online αγοραστών, σύμφωνα με έρευνα των PayPal και GfK. Αυξάνονται και όσοι έχουν έσοδα από το εξωτερικό. 

AP - digital - ψηφιακά - Laptop - υπολογιστής - πληκτρολόγιο

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα από την PayPal και την GfK, σχεδόν το 95% των Ελλήνων online καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές σε ξένα e-shops. Το Ηνωμένο Βασίλειο προτιμάται από τους περισσότερους Έλληνες online αγοραστές: το 54% των e-shoppers που κάνει διασυνοριακές αγορές έχει αγοράσει είδη από εκεί. Άλλοι προορισμοί διασυνοριακών αγορών είναι: η Κίνα (47%), οι ΗΠΑ (34%) και η Γερμανία (21%). 

Από την έρευνα προκύπτει πως ο κύριος λόγος για αγορές από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και τη Γερμανία είναι οι καλύτερες τιμές στα προϊόντα(27%, 22% και 22% αντίστοιχα), ακολουθούμενος από την πρόσβαση σε είδη μη διαθέσιμα στη χώρα τους, καθώς και την καλύτερη ποιότητα των προϊόντων.

Όσον αφορά στην Κίνα, οι αγοραστικές αποφάσεις επίσης βασίζονται κυρίως στις καλύτερες τιμές: αυτό αποτελεί το βασικό κίνητρο για το 72% των Ελλήνων online καταναλωτών που ψωνίζουν από τη χώρα αυτή. Παρότι η απόφαση για τις αγορές μπορεί να είναι εύκολη λόγω των ελκυστικών προσφορών στην Κίνα, οι πελάτες που ψωνίζουν από ξένες αγορές λαμβάνουν επίσης υπόψη τους τα επιπρόσθετα προγράμματα προστασίας καταναλωτή που τους επιτρέπουν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο στην περίπτωση οποιουδήποτε απρόοπτου περιστατικού. Με ένα ευνοϊκό πρόγραμμα προστασίας καταναλωτή, το 41% των Ελλήνων πελατών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει αγορές στο διαδίκτυο.

“Η ψηφιακή παγκοσμιοποίηση του εμπορίου είναι γεγονός και οι Έλληνες πελάτες έχουν αρχίσει να κατανοούν καλύτερα τα οφέλη της”, δηλώνει ο Matt Komorowski, Managing Director της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. “Γι’ αυτό σήμερα παρατηρούμε ότι διερευνούν πιο φθηνές αγορές από την Κίνα σε καθημερινή βάση. Και ο αριθμός των πελατών που αγοράζουν από εκεί συνεχώς αυξάνεται -σήμερα το 47% των Ελλήνων πελατών αγοράζει από τη χώρα αυτή”, προσθέτει ο Matt Komorowski.

Online αγορές όχι μόνο σε ειδικές περιπτώσεις

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες στρέφονται σε online αγορές από το εξωτερικό κυρίως για να αγοράσουν είδη ένδυσης (41%), καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη (31%), κοσμήματα και ρολόγια (17%). Ωστόσο, άλλες κατηγορίες, όπως τα ψηφιακά αγαθά ή τα ταξίδια, γνωρίζουν επίσης αυξημένο ενδιαφέρον από τους online αγοραστές: αυτά τα είδη αντιπροσωπεύουν το καθένα το 11% των online αγορών που πραγματοποίησαν οι Έλληνες σε ξένα ηλεκτρονικά καταστήματα τους τελευταίους 12 μήνες.

Ανάμεσα σε όλους τους καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα στην Ελλάδα, το 88% δεν προβληματίζεται στο να κάνει αγορές από εμπόρους με έδρα στο εξωτερικό, και το διασυνοριακό εμπόριο δεν αποτελεί πλέον μια εξωτική εμπειρία για τους Έλληνες. Το 35% δεν το απασχολεί πού είναι η βάση της εταιρείας, αρκεί να πρόκειται για αξιόπιστο και αναγνωρισμένο έμπορο, ενώ το 23% των ερωτηθέντων επικεντρώνεται στην τιμή -εάν το συνολικό κόστος είναι καλό, δεν έχουν δεύτερες σκέψεις για τις αγορές τους, ακόμα και αν ο έμπορος βρίσκεται στο εξωτερικό. Ταυτόχρονα, διάφοροι άλλοι επιπρόσθετοι παράγοντες οδηγούν τους Έλληνες να κάνουν αγορές από ξένα e-shops, με τα μεταφορικά κόστη να έχουν μεγάλη σημασία και να το δηλώνει το 88% των ερωτηθέντων. Η συχνότητα των online αγορών από το εξωτερικό δύναται επίσης να ενισχυθεί από την παροχή κουπονιών, προσφορών ή εκπτώσεων (41%) και ιστοσελίδων στην ελληνική γλώσσα (45%).

Ταχύτητα, ασφάλεια, προστασία και άνεση είναι οι βασικοί παράγοντες για την επιλογή τρόπου πληρωμής στις διασυνοριακές αγορές. Όταν ερωτήθηκε για τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τον προτιμώμενο τρόπο πληρωμής στις ηλεκτρονικές αγορές από το εξωτερικό, το 46% των Ελλήνων online αγοραστών δήλωσε ως τον πιο βασικό, τη γρήγορη διαδικασία πληρωμής. Τα άλλα πιο σημαντικά κίνητρα συμπεριλάμβαναν τον ασφαλέστερο τρόπο πληρωμής (44%), την άνετη διαδικασία πληρωμής (41%) και το κατά πόσο είναι ευρέως αποδεκτός ο τρόπος πληρωμής από τους εμπόρους (27%).

Ηλεκτρονικό χρήμα όχι μόνο για αγορές

Παρόλο που η έξυπνη κατανάλωση συνδέεται κατά κύριο λόγο με τις συνειδητές αγορές (αξιολογώντας την ποιότητα του προϊόντος και τα πλεονεκτήματά του), οι Έλληνες αποφασίζουν επίσης όλο και συχνότερα να προβούν σε πιο έξυπνες αποφάσεις αναφορικά με την πώληση. Φαίνεται τελικά ότι μας χαροποιεί να αναλαμβάνουμε συμπληρωματικές εργασίες εξ αποστάσεως ή να πουλάμε άχρηστα είδη. Το 6% των Ελλήνων ερωτηθέντων, που πούλησε κάτι στο εξωτερικό, δήλωσε ότι έλαβε πληρωμές για τις χειροποίητες δημιουργίες του κατά τη διάρκεια των προηγούμενων 12 μηνών. Και πάνω από το 13% των Ελλήνων online πελατών έλαβε ηλεκτρονικές πληρωμές για την πώληση προσωπικών ειδών που δεν τους χρειάζονται πλέον. Για να είμαστε ακόμα πιο συγκεκριμένοι, μας δίνει χαρά να απαλλασσόμαστε από ενδύματα, χρησιμοποιημένα καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη, καθώς και έπιπλα ή βιβλία.

Οι διαρκώς αυξανόμενες ευκαιρίες του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μια δεύτερη πηγή εισοδήματος αποκτούν όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους Έλληνες πελάτες και δίνουν ώθηση στην ζήτηση για υπηρεσίες πληρωμών που βοηθούν με ασφάλεια, ευκολία και ταχύτητα την διαδικτυακή διαχείριση των οικονομικών μας.

«Οι εξελίξεις στην τεχνολογία βοηθούν να παρέχουμε στους πελάτες τα σωστά εργαλεία για να διευρύνουν τις ευκαιρίες του ηλεκτρονικού εμπορίου εκτός συνόρων, ανά πάσα στιγμή και μέσω οποιασδήποτε συσκευής», αναφέρει ο Matt Komorowski. «Οι Έλληνες εμπλέκονται άμεσα στο παγκόσμιο εμπόριο, κάνοντας χρήση ψηφιακών πλατφόρμων, προκειμένου να μάθουν, να βρουν εργασία, να παρουσιάσουν το ταλέντο τους και να χτίσουν προσωπικά δίκτυα. Πάνω από το 24% των ερωτηθέντων από την Ελλάδα ανέφερε ότι έλαβε online πληρωμές από συγγενείς ή φίλους κατά τους τελευταίους 12 μήνες, και το 37% των Ελλήνων πληρώθηκε ηλεκτρονικά για παρεχόμενες μέσω διαδικτύου υπηρεσίες», συμπληρώνει ο ίδιος.

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΕιδική Παροχή Μητρότητας: Οδηγός για νέες δικαιούχουςΣήμερα 12:37 | Ειδήσεις

12 ερωτήσεις - απαντήσεις για την Ειδική Παροχή Μητρότητας σε ελ. επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενες και αγρότισσες και για την μεταβίβαση του δικαιώματος στους πατέρες.

“Απάτητες παραλίες”: οι 198 περιοχές προστασίας στην ΕλλάδαΣήμερα 11:25 | Ειδήσεις

Σε ισχύ τέθηκε το πλαίσιο προστασίας, καθώς υπογράφηκε η ΚΥΑ με την οποία προσδιορίζονται οι 198 “Απάτητες παραλίες” ανά την χώρα.

“MyCoast”: η ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίεςΣήμερα 11:00 | Ειδήσεις

Που και πως μπορούν να γίνονται οι αναφορές για καταπάτηση αιγιαλού και παραλίας. Τι δηλώνει ο Κωστής Χατζηδάκης για το νέο θεσμικό πλαίσιο.


 

Πρόστιμα σε εταιρείες για πλασματικές εκπτώσειςΣήμερα 11:49 | Ειδήσεις

Σε 11 επιχειρήσεις επιβλήθηκαν τα νέα πρόστιμα για παραπλανητικές προσφορές και εξαπάτηση των καταναλωτών. Τι δηλώνει ο Κώστας Σκρέκας.

Pοή στη κατηγορία: Ειδήσεις
Γαλλία: Άντρας απειλεί να ανατιναχτεί έξω από το ιρανικό προξενείο (βίντεο)15:26“Υγεία πάνω απ’ όλα”: υπέρταση στις γυναίκες, κατάψυξη ωαρίων και δυσορθογραφία15:15Ερντογάν για επίσκεψη Μητσοτάκη: Στόχος η βελτίωση των ελληνοτουρκικών σχέσεων15:02Πλημμύρες στο Ντουμπάι: Περιορισμός των αφίξεων στο αεροδρόμιο 14:49Θεσσαλονίκη: Έκλεψε μπαταρία από... αναπηρικό αμαξίδιο14:35Ισραηλινή επίθεση - Άγκυρα: Κίνδυνος μόνιμης σύγκρουσης μετά τις τελευταίες εξελίξεις14:22Θεσσαλονίκη: Φωτιά σε πολυκατοικία (βίντεο)14:08“Απάτητες παραλίες”: οι 198 περιοχές προστασίας στην Ελλάδα13:57Κιμ Γιονγκ Ουν - “Φιλικός Πατέρας”: Το νέο τραγούδι αφιερωμένο στον Βορειοκορεάτη ηγέτη (βίντεο)13:44Γάζα: Το Κατάρ θα επανεξετάσει τον ρόλο μεσολαβητή για εκεχειρία13:31Ειδική Παροχή Μητρότητας: Οδηγός για νέες δικαιούχους13:18Νίσυρος: Αυξάνεται ο αριθμός των παιδιών που φέρονται να έπεσαν θύματα του αρχαιοφύλακα13:05Φυλακές Κορυδαλλού: Δεκάδες κινητά τηλέφωνα βρέθηκαν στα κελιά (βίντεο)12:51Μητσοτάκης για Visa Express: Απτή απόδειξη της προσέγγισης Ελλάδας - Τουρκίας12:37Κικίλιας για κακοκαιρία: Ο κρατικός μηχανισμός πρέπει να είναι έτοιμος12:24Κακοκαιρία: Νέο έκτακτο δελτίο ΕΜΥ για ισχυρές καταιγίδες και χαλάζι12:10Πρόστιμα σε εταιρείες για πλασματικές εκπτώσεις11:56Μυτιλήνη: Ο Μητσοτάκης επισκέφτηκε την πύλη εισόδου των Τούρκων τουριστών (εικόνες)11:44“MyCoast”: η ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες11:30Σάμος: Σεισμός “ταρακούνησε” το νησί11:16
00:22:38Ο Υφυπ. Εργασίας για τις συντάξεις, τα αναδρομικά και τις ρυθμίσεις οφειλών στα ασφαλιστικά ταμεία22-03-2019 09:12 
00:02:10 
Φτωχότεροι κάθε χρόνο γίνονται οι Έλληνες 21-03-2019 20:00
00:00:58 
Χαρίζουν στο Δημόσιο τα ακίνητα που κληρονομούν λόγω… φόρων 21-03-2019 19:59
00:05:12 
Επίδομα ενοικίου: χρήσιμος οδηγός με όλες τις απαντήσεις21-03-2019 07:28
00:02:06 
Αυξήσεις μόνο για τους …συνεπείς πελάτες της αποφάσισε η ΔΕΗ20-03-2019 20:43
00:04:35 
Τζαβέλα στον ΑΝΤ1: η ΕΕ θα έπρεπε να διαπραγματεύεται για τον αγωγό EastMed20-03-2019 20:56
00:01:50 
Φροντιστήρια, ξένες γλώσσες και ιδιαίτερα μαθήματα «απομυζούν» το εισόδημα των νοικοκυριών20-03-2019 20:44
00:01:45 
“Growth Awards 2019” από την Eurobank και την Grand Thorton 21-03-2019 20:46
00:01:41 
Τι θα σημάνει η μονομερής προώθηση του νέου πλαισίου για την πρώτη κατοικία20-03-2019 19:50
00:01:26 
Ξεκίνησαν οι εργασίες για την μεταμόρφωση του Σκορπιού σε πολυτελές resort 17-03-2019 20:44
00:02:10 
Προκλήσεις των Σκοπιανών με "μακεδονικό οίνο" σε μεγάλη Έκθεση Κρασιού, στην Γερμανία17-03-2019 20:03
00:00:45 
Νέα “καμπανάκια” από τον Γιάννη Στουρνάρα 16-03-2019 20:29
00:02:03 
Τελεσίγραφο του Μαξίμου στους Θεσμούς για το διάδοχο σχήμα του «νόμου Κατσέλη»20-03-2019 19:49
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο