Σε 21 χώρες “ανοίγει φτερά” ο Όμιλος ΑΝΤ1
Η άμεση διείσδυση του Ομίλου ΑΝΤ1 σε επτά νέες χώρες, εντός του προσεχούς 18μήνου, που θα έχει σαν αποτέλεσμα να δραστηριοποιείται πλέον σε 21 χώρες και σε 12 διαφορετικούς κλάδους των media, έχει ήδη ξεκινήσει. Με την επέκταση αυτή ο Όμιλος ΑΝΤ1 θα φτάνει στο σπίτι δεκάδων εκατομμυρίων νέων τηλεθεατών, ακροατών και αναγνωστών.
Το όραμα του Θοδωρή Κυριακού για την επέκταση του Ομίλου ΑΝΤ1 σε νέες αγορές, σε νέους κλάδους και σε εκατοντάδες εκατομμύρια καινούργιους καταναλωτές σε επτά ακόμη χώρες, κλήθηκαν να μετατρέψουν σε στρατηγικό σχεδιασμό τα ανώτατα στελέχη του Ομίλου, που δραστηριοποιούνται σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Στη συνάντηση των στελεχών επισημάνθηκε ότι δίδεται προτεραιότητα στην ταχεία ανάπτυξη και την επέκταση μέσω ενός φιλόδοξου επενδυτικού προγράμματος που ήδη έχει αναδείξει τον ΑΝΤ1 στον μεγαλύτερο Όμιλο Μέσων Ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
«Ήδη ο Όμιλος δραστηριοποιείται σε 14 διαφορετικές χώρες, σε 12 διαφορετικούς κλάδους. Σκοπεύουμε να επεκταθούμε σε επτά ακόμη χώρες, ώστε να είμαστε πια σε 21 διαφορετικές χώρες και λόγω της πολυεθνικής πια φύσης μας, οφείλουμε να έχουμε έναν πάρα πολύ καλό στρατηγικό σχεδιασμό για κάθε χώρα, για κάθε χρονιά, ώστε να παρέχουμε όπως πάντα την καλύτερη ψυχαγωγία και την πιο έγκυρη ενημέρωση σε όλους τους τηλεθεατές μας, τους αναγνώστες μας, τους ακροατές μας, σ' όλο τον κόσμο» τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΑΝΤ1 Θοδωρής Μ. Κυριακού.
Πρόσφατα ο Όμιλος ΑΝΤ1, σε συνεργασία με τον Όμιλο Raine, προχώρησε σε μια σημαντική επένδυση, στο πλαίσιο της στρατηγικής για διεθνή επέκταση, με την εξαγορά μιας από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες εταιρείες παραγωγής του Χόλιγουντ, της Imagine Entertainment, η οποία έχει κερδίσει πάνω από 60 διεθνή βραβεία ανάμεσά τους 10 Όσκαρ και 40 βραβεία Έμι για ταινίες όπως «Ο κώδικας Ντα Βίντσι», «Ένας Υπέροχος Άνθρωπος», «Απόλλων 13» και πασίγνωστες τηλεοπτικές σειρές για το Fox, το NBC, το National Geographic, το Netflix, το ΗΒΟ και το PBS.
«Ο στόχος μας και ο λόγος ύπαρξης του Ομίλου είναι να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή ψυχαγωγία και την πιο έγκυρη ενημέρωση. Να είμαστε χρήσιμοι, να κάνουμε τον κόσμο να γελά, να διασκεδάζει, να ενημερώνεται σωστά και να παίρνει τις σωστές αποφάσεις», δήλωσε ο κ. Κυριακού.
Παράλληλα η στρατηγική συμμαχία με το Vice εξελίσσεται και αναπτύσσεται και πολύ σύντομα θα επεκταθεί σε άλλες πολύ μεγάλες χώρες. Η συνεργασία του Ομίλου ΑΝΤ1 και του Vice χαρακτηρίστηκε ως μια από τις πιο επιτυχημένες επιχειρηματικές κινήσεις, καθώς δημιούργησε δείκτες ανάπτυξης που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Ο Managing Director του ΑΝΤ1 Group, Πιτ Σμιθ, χρησιμοποίησε ένα ρητό του Αμερικανού Προέδρου Ντουάιτ Αϊζενχάουερ για να περιγράψει τη σημασία της συνάντησης των στελεχών:
"To σχέδιο δεν έχει σημασία, ο σχεδιασμός είναι τα πάντα" και με αυτό εννοώ στην πράξη ότι ο διάλογος που έχουμε ως στελεχιακή ομάδα, συζητώντας πώς θα αναπτύξουμε την επιχείρηση, αυτή είναι η πραγματική ουσία και η πραγματική αξία αυτής της διαδικασίας.
Στη διάρκεια της συνάντησης των στελεχών του Ομίλου ΑΝΤ1 παρουσιάσθηκαν όλα τα δεδομένα των αγορών, όπου δραστηριοποιούνται οι επί μέρους εταιρείες, ενώ τέθηκαν οι στόχοι για το επόμενο διάστημα.