World Finance
Δημοσίευση: 29 Δεκεμβρίου 2015 14:24EUROBANK: “Καλύτερη Τράπεζα Λιανικής Τραπεζικής” στην Ελλάδα για 2η συνεχόμενη χρονιά
Ως η «Καλύτερη Τράπεζα Λιανικής Τραπεζικής στην Ελλάδα» (Best Retail Bank in Greece) ανακηρύχθηκε, για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Eurobank από το διεθνούς κύρους περιοδικό World Finance.
Κάθε χρόνο το εξειδικευμένο διεθνές περιοδικό World Finance βραβεύει τους καλύτερους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς, ανά τον κόσμο, με βάση μια σειρά αυστηρών κριτηρίων, που σχετίζονται με την καινοτομία και ευρηματικότητα σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
Ειδικότερα, τα βραβεία του World Finance χαρακτηρίζονται από τον οικονομικό Τύπο, ως η κορυφαία αναγνώριση στον τραπεζικό χώρο και αποτελούν έμπρακτη ψήφο εμπιστοσύνης στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της τράπεζας, αλλά και στη δυνατότητα να ανταποκρίνεται η ίδια άμεσα στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των ιδιωτών πελατών στην Ελλάδα.
Η Eurobank στην ανακοίνωσή της τονίζει δε ότι σε μια δύσκολη και ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά τόσο για τη χώρα, όσο και για το τραπεζικό σύστημα εν γένει, έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών της και με στόχο τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης και αμοιβαίου οφέλους, συνέχισε να:
• Υποστηρίζει τους πελάτες της μέσα από τα διαφορετικά κανάλια πωλήσεων (τα καταστήματα Δικτύου Eurobank και Δικτύου Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, το συνεργαζόμενο δίκτυο ΕΛΤΑ, την ηλεκτρονική τραπεζική ), προσφέροντας λύσεις ειδικά σχεδιασμένες για κάθε πελατολόγιο.
• Ισχυροποιεί τις πελατο-κεντρικές μονάδες (Τραπεζική Ιδιωτών, Τραπεζική Affluent, Τραπεζική Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και Επαγγελματιών), με γνώμονα τη σε βάθος γνώση του κάθε πελατολογίου και την, κατ΄ επέκταση, ορθότερη διαχείριση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη διακριτά.
• Διευρύνει το επιτυχημένο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Καρτών «Επιστροφή» με τη συμμετοχή άνω των 7.000 συνεργαζόμενων εμπορικών επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους, δίνοντας, παράλληλα, την ευκαιρία στους πελάτες της να έχουν όφελος από τη συγκέντρωση περισσοτέρων ευρώ Επιστροφή στις αγορές τους, ειδικά κατά την περίοδο των capital controls όπου παρατηρείται θεαματική αύξηση στη χρήση καρτών.
• Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα λύσεων για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τουριστικές περιοχές, εκτιμώντας ότι ο τουριστικός κλάδος αποτελεί έναν από τους βασικότερους μοχλούς ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.
• Στέκεται υπεύθυνα δίπλα στους δανειολήπτες της Καταναλωτικής και Στεγαστικής Πίστης, καθώς και στους πελάτες της Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις και ειδικά προγράμματα, προσαρμοσμένα στις οικονομικές τους δυνατότητες, ιδίως κατά την παρούσα δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Σε επίπεδο εξυπηρέτησης, η Τράπεζα διακρίθηκε και για την ικανότητα ανταπόκρισης των στελεχών της σε όλα τα δίκτυα (καταστήματα, Europhone Banking, E-Banking) ιδιαίτερα κατά την περίοδο επιβολής των capital controls. Οι επιδόσεις αυτές αποτυπώθηκαν μέσω ερευνητικών αποτελεσμάτων στην αξιολόγηση των πελατών της ως προς την ικανοποίηση εξυπηρέτησής τους κατά τη συγκεκριμένη περίοδο και κατέδειξαν βελτίωση σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.
Η Eurobank τονίζει ακόμα ότι με τα παραπάνω εφόδια, ισχυρότερη από ποτέ, ιδίως μετά την επιτυχημένη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με ιδιωτικά κεφάλαια, συνεχίζει με αισιοδοξία και αίσθημα ευθύνης προς την κοινωνία και τους πελάτες της να είναι η Τράπεζα που θα συμβάλλει, με σχέδιο, στόχους, πελατοκεντρικότητα, σύγχρονα συστήματα, εταιρική διακυβέρνηση, διαφάνεια και ευελιξία, στην εθνική προσπάθεια εξόδου από την κρίση, στηρίζοντας τους πελάτες της και την επιστροφή της οικονομίας στη βιώσιμη ανάπτυξη.